2014(e)ko maiatzaren 26(a), astelehena

Lagun nazakezu

Urte honetan Langile ikastolako web orrian blog bat jarri dutenez, nik  Auritzek, 6.mailakoak Fermin Muguruzaren “ Lagun nazakezu ” abestia aukeratu dut blogean jartzeko.

Lagun nazakezu  (Fermin Muguruza)


Norbaitek idatzi
Zuen nire izena
Bala batean
Bizi naiz mehatxupean

Ikasi behar dut
Lasterkariaren
Bakardadearekin
Elkarbizitzen

Amildegiaren ertzean
Ibili ohi banaiz
Labanaren ahoan
Ez dut desorekatu nahi

Lagun nazakezu?

Buruonesleaz
Erabat sinistuta
Dena emanda
Berriro zuregana

Sosegurik ez dakar
Autoerretzeak
Eta desesperantza
Autosuntsidurak

Amildegiaren ertzean
Ibili ohi banaiz
Labanaren ahoan
Ez dut oreka galdu nahi

Lagun nazakezu?
Beranduegi ez bada
Lagun nazakezu?
Behar zaitut eta


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina